domingo, 25 de mayo de 2008

Ara segurament estarem uns dies sense publicar res perque el tema internet estara un pel mes complicat que ara. Anem a la reserva de Chitwan i seguidament cap a Delhi, ciutat coneguda per la seva tranquilitat, bones comunicacions, aire pur...Es a dir, que fotrem el camp el mes rapid possible.
I aqui us presentem el nostre cambrer del restaurant mes ben parit i recomnable qualitat/preu dels trobats i provats al llarg del viatge. Hi hem passat mes de 10 apats, trancant l'estadistica d'un apat un restaurant. Carta senzilla, del tot comestible, no molt picant, servei molt rapid i eficient i cuina neta "como los xorros del oro". A destacar, chiken momo, chiken soup, egg chowmein i kurt (iogurt nepali color moc).

5 comentarios:

Ester dijo...

Nens!!!!

Que ja vinc!!
Us posareu les botes quan arribi; tindreu vi, formatge, embotits, oli d'oliva...i la meva companyia, jeje!
Espero que em cuideu bé!

Fins aviat!

Guillem Calatrava dijo...

Déu meu! per fi puc llegir alguna noticia,informació del meu estimat germà raro!!!! Aleluia!! si sapiguessis com he arribat a donar amb el teu blog... (me'l ha passat me mare! que es veu que curra amb la tieta (crec) del Pere!!! alucina vecina!)

Et vaig enviar mails, sms's (mobil spanish, mobil raru que em va donar el Pep...) per felicitarte pel teu aniversari! com que veig que això ho mires de tan en tan..aprofito per desitjarte moltes moltes felicitats!i quina manera de celebrar-ho!! (ara estic gelós total! jeje)

Veig que esteu disfrutant moltissim del viatge-experiència..quina enveja! si voleu un fotògraf personal només m'heu de convidar i pagar el viatge jejeje

Ara que tinc el teu blog me'l agrego a favorits, i aniré mirant cada dia...actualitzeu, actualitzeu!!!

Una abraçada molt molt forta!

Guillem el germà raro.

Guillem Calatrava dijo...

calatrava ...

modificat! jeje

Unknown dijo...

Holalà...
mmm... jo també estic gelosa, però sé que un dia (i sense tardar) també el faré aquest viatge. ;-)

Contenta de saber que al meu germà acoplat les coses li van tan bé, i que té diarrees, i que és feliç, i que fa anys, i que recorre món...

Un petonet des de suissalàndia, on estàs convidadíssim i on segur que no agafes cagarrines.

Muaks muaks
Laieta, la germana 'rara'.

Ebrecanyoners i Ebrespéléologie dijo...

Iec Pere, fot un vistaso als barrancs de la zona de Chitwan, que segur que hi ha algo, i pel que se el gabatxos encara no s'ho han mirat.

Fes afotos, i si t'agafa lo "mono" de neopreno i corda, sucat un rato xeic, i pensa que pronte tornaras a estar per aquí fent barranquets.

Salut, parell de nómades!

Joan