miércoles, 30 de julio de 2008

Agafem un bungalow perdut de la ma de deu en una caleta de l'illa on es respira una tranquil.litat absoluta. Ens toca llogar un parell d'escuters pel desplacament: aqui no demanen ni carnet, ni que portis casc, ni res de res. Pagar i punto! Tenim la mala sort que el cami es una mica abrupte i que les motos no donen la talla. Els proxims dos dies visitem l'illa de "cavo a rabo" i ens dediquem a bussejar i disfrutar de l'increible fons mari. Veiem barracudes de varis metres, barreres d'esculls coralins i nadem rodejats de bancs de peixos de tots els colors. El primer dia acabem sucarrats; masses hores al sol. Alhora anem preparant el cos per a la full moon party, amb les nostres cervesetes i mojitos a primera linia de ma.

Fem un amic italia; tot un fenomen. De nom Igor Crescimone ( samarreta verda a la foto)... es un animal de nit. Ha passat 11 mesos a Australia i ara disfruta de l'ultim mes de vacances abans de tornar al nord d'Italia. El convencem perque ens acompanyi a la full moon,una festa que se celebra el dia de lluna plena a l'illa veina (Koh Pangang) i que reuneix a miles de persones. Un cop a l'illa ens es imposible trobar lloc per dormir. Nomes podem aconseguir allotjament per la nit anterior a la festa i que ens guardin les maletes la nit seguent.

La nit del primer dia ja es respira ambient de festa. Coneixem colombiants, mandrils (madrilenyos) i moltisims guiris. Dormim fins que l'esquena es queixa. Fem un esmorzar-dinar i passem bona part de la tarda aprenent angles a traves de les series americanes.

A punt de fer-se de nit anem a fer una volta per la platja on ens retrobem amb una catalanes que haviem conegut ja a Koh Tao. Anem a sopar tot junts, sens dubte el sopar mes ben parit del viatge. A mesura que s'anima la festa es va apuntat mes gent al grup a traves del joc del assassi: 3 asutralians, 2 italians, 3 catalanes, 2 belgues i nosaltres. Acabarem tots junts de festa a la platja. De la festa que comentar: increible. Tot i la pluja intensa que va caure durant hores tot va continua com si res. Fins i tot nosaltres, tot i ballar com el cul no vam parar quiets. I algun afortunat tambe aprofitava el mar per alguna cosa mes que un bany. Una de les milors festes de la nostra vida. Finalment l'unic que es podia veure de bon de mati era una escampada de gent tirada per tota la platja. Era el moment d'anar a fer un bon esmorzar. Ben esmorzat ens vam espabilar per recuperar les motxiles i ens vam despedir (Pere i Roger) per uns quans dies.

El Pere cap a Koh Tao a fer un curs de Apnea i el Roger de visita a Koh Samui ( una altra illa) .

(Pere) A destaca del curs l'increible equip tecnic, amb un personal excampio a nivell mundial: un parell de vascos i una argentina mooooolt ben parida! Amb tan sols tres dies de curset arribem als 20m de profunditat i als 3 minuts de apnea estatica. A Koh Tao aquests dies es respiraven aires de festa i aprofitant la convivencia amb l'italia no ens vam estar de res. Malauradament vaig marxa de l'illa pel canvi de estacio, comencar el monzo.

(Roger) Seran una dies de descans, arribo destrossat despres de la festa i hiverno en la primera pensio assequible que trobo a la platja de Chaweng la zona mes turistica, d'on em tocara escapar cada dia. L'illa es mes gran que les anteriors i presenta un ampli ventall de activitats per fer. Llogo una moto per recorre-la sense problemes. A destacar: les platges paradisieques, les zones muntanyoses plenes de cocoteros i rius i cascades increibles, els diferents temples, el zoo de papallones, l'espectacle de tigres i ocells i la visita al poble musulma, on al entrar en una mesquita em confonen amb musulma practicant (que m'estara passant!!!) ,...En resum, una illa interesant per visitar.

Ens retrovem a Puket despres d'un temps necesari (millor; indispensable) de descans de la parella de viajeros. El Pere arriba despres de 20h de trajecte sense descans, pero despres de la dutxa toca visita per la ciutat. Ciutat massa turistica pero digna de veure-la de passada. El temps ja no acompanya i decidim marxa l'endema cap al nord. La fauna de Puket es cansina: tots son putes i ladyboys. Coneixem la primera tailandesa, la Leila, tot un personatge fora de la norma en aquesta ciutat: simpatica i ben parida. Ens invita a una birra i ens explica la seva vida.

L'endema viatgem tot el dia direccio Chiang Mai, 24h seguides de bus: 12h fins a Bangkok on arribem a les 5:30 del mati, 1horeta de bus local fins a la seguent estacio i 12h mes fins a Chiang Mai. On hi anem a parar l'increible mercat del diumenge. una festa que se celebra el dia de lluna plena a l'illa veina i que reuneix a miles de persones.