jueves, 19 de junio de 2008

I la introduccio d'avui ve de la ma de l'Ester la sagala de les terres llucaneses que s'ens ha incorporat. "Aqui estic acabat el compte enrera per fi he arribat. Despres de superar amb bona nota el meu panic escenic en els vols, em vaig plantar a l'aeroport de Delhi. El motiu principal de la meva visita ( no ens enganyem) era poder veure el Roger."

Un cop el tres junts tenim un planing d'allo mes "apretujat" vem comensar fent una visita fugas per Nova Delhi ( Red fort, el metro modernisim i el parc de la migdiada)

Agafem tren direccio a Agra, bon viatge, unes 3 horetes i a les 12 de la nit arribem. Despres del regateig pertinent amb el riksaw ens dirigim a l' hotel "top Hill" on hi passarem 2 nits.

Ens aixequem amb mes mandra que pressa i bus fins a Fatehpur Sikri (antiga capital que Agbar va contruir per que fos la capital de l'imperi Mogol seguint les ordres del seu guru i que poc despres va haver de ser abandonada per falta d' aigua).
Aqui vam fer una amistat mes; un tio que es veia de dos hores lluny que volia ser el nostre guia sense cobrar, nomes per practicar l'angles. Coneixent el tema el vem deixar que anes fent, i aixi aprendre algo de l'historia. L'impresio que ens va causar va ser molt positiva.
Vem dinar en una habitacio amb dos llits per recuperarnos de la sofocant calor. I a la tarda ens vem deixar perdre pels diferents carrerons de l'actual poble on conviuen cabres, vaques, nens i comerciants de tot tipus. Bus de retorn a Agra i ricksaw "expres" per veure la posta de sol al Taj Mahal".
Fotem un soparet a la 1/2 catalana: vi de la terra alta, formatge d'ovella pirenaica, oli Italia Monteferrino i belgues de la pastiseria Genesca de Sabadell.
La idea d'aixecarnos a les 5 per veure el Taj Mahal, va ser descartada pensan que la nit seguent la passariem tirats al aeroport. I arribem a les 11 amb una calor espaterrant...sessio fotografica amb tots els posses imaginables. Realment l'exterior impresionant i l'exterior deixa bastant a desitjar. Un cop ben socarrimats ens anem a refer amb un dinarot. Per passar el temps lloguem un ricksaw per que ens porti a fer un volta per la zona, el tio es dedica a portarnos a diferents botigues que cobrara comisio si comprem algo... resultat final: una tarda de botiga en botiga ben fresquets i sense comprar res! El mateix ricksaw ens porta a la pensio, on sortit del senyor de los anillos ens espera el bola. Encara euforic per haver probat els belgues i el vi del dia anterior. Demanem uns beures i ens contesta com sempre "oh yes, is coming now".
Agafem tren cap a nova Delhi, ricksaw cap a l'aeroport on ens tocara esperar tota la nit abans d'agafar el vol a Leh (capital de Ladakh)