jueves, 3 de abril de 2008

ENS N' ANEM A LA INDIA

Despres d'acabar els estudis i les feines pendents, d'aconseguir els permisos corresponents i obtenir els diners necessaris per "anar tirant", emprenem els nostre meditat viatge cap a l'India i el Nepal. Comenca (aviso per endevant que no tenim c trencada) l'inici d'una llarga aventura!



Seguint la tradicio de viatge llarg per any, i tenint cop a pok el sabor que em va deijar la volta de l'any passat per argentina. Aquest any tenia que anar a mes i qualsevol excusa es bona per no treballar un estiu...

Pere

Feia molt de temps que tenia pendent el fet d'empendre un viatge cap a un pais llunya, simplement per coneixer i aprendre a traves de noves cultures. I aquest pais havia de ser l'India. La idea es va anar transformant en una necessitat, pero mai trobava el moment oportu per dur-la a terme. Fins que vaig veure clar que la solucio era fixar una data a certa distancia i llencarme de cap. Aixi doncs em vaig donar cert temps per acabar els estudis, guanyar quatre calerons i apa som-hi! I per un cop en la vida d'aquest cagadubtes que soc jo, aixi ha sigut. Aqui em teniu de rodamon per aquest pais tan divers i impressionant.
Roger




  • Planejant el viatge

Despres de varies sessions de birres a la teteria de Sabadell mes que improductives, arribem a la unica conclusio de recorrer varis paisos d' Asia amb desti final a l' India. Una ruta impressionant; agafar el transiberia, recorrer tota la antiga Unio Sovietica, atravessar Mongolia, Xina,... i acabar a l'India. Jo (Roger) la veritat es que volia anar a l'India i de mica en mica vaig aconseguir anar engatussant al Pere: que si els altres paisos eren molt cars, perillosos,... i tu, va funcionar!


I jo el pere m'ho vaig creure pero als trekkings del Nepal el fare suar sang dia a dia...


A final arribem a l'acord de recorrer tota l'India i el Nepal "de turistes motxileros" i a la vegada realitzar alguns trekkings. L'itinerari concret...sobre la marxa.



  • Que ens fara falta per tan temps?

-D'entrada calers!!! Decidim que ens caldran uns 4000-5000 euros pels 6 mesos. Descontant bitllets d'avio, seguros viatge, vacunes, equipament del motxilero,..., se'ns en va una pasta!!! No podrem gastar mes de 10 euros diaris comptant-ho tot (dormir, transport, birres i apats).


-I que ens emportem? ROBA: pocs calcotets (ja els anirem girant) i menys mitjons (fot molta calor), alguna samarreta, uns pantalons de trekking, xancletes, sabates de muntanya, un banyador (aqui son molt requetats), algo d'abric per l'Everest i una capalina.


FARMACIOLASA: ocupa mitja motxilla i com el seguro medic esperem no utilitzarla.


PIJADETES UTILS: minisac, funda llencol, minitoballola "rapidosecado", camping gas, frontals, corda penjaroba, cameres de fotos i arsenal per enviarles, MP3, mobil indio i para de contar.


NECESSER: lo de sempre pero mes petit.

No hay comentarios: